Ledenvergadering 22 juni 2017: terugblik

Op 22 juni hield de BVP een ledenvergadering in het oosten van het land, in het stadion van Heracles te Almelo. Het was een geslaagde bijeenkomst. Mark Jongkind schreef daarover:

Graag deel ik met jullie nog even de positieve ledenvergadering van eind juni in het mooie Almelo. Aan Wilfred Koek dank voor de goede verzorging en toplocatie in het stadion van Heracles (zie bijgaande foto’s). De opkomst was verrassend goed, echter jammer dat de verhouding van het aantal projectinrichters t.o.v. de leveranciers niet bevredigend was. Mogelijk had dit te maken met de drukke periode vlak voor de bouwvak? De presentatie van de firma Care for Companies van Rob Leeuwenburgh was – ook gezien de interactie met de aanwezigen – nuttig en bruikbaar. Via Ab zal er nog een ‘commerciële’ insteek van deze firma per mail volgen. Aansluitend volgde de rondleiding door het stadion, een leuke ervaring om bij Heracles in de keuken te mogen kijken. Tijdens de gezellige borrel na afloop, kwamen er diverse enthousiaste reacties. Goed om te vernemen dat er wederom nieuwe leden zijn toegetreden.”

Heracles